









Oslo Kvinnehelsesenter samarbeider med flere forsikringsselskap som har helseforsikring eller behandlingsforsikring.
Hvordan benytte seg av din helseforsikring eller behandlingsforsikring?
- Ta først kontakt med ditt forsikringsselskap for å opprette en sak, og for å få ditt saksnummer.
- Basert på hva saken gjelder og din forsikring vil du få tildelt et visst antall behandlinger og hva forsikringen dekker.
- Du kan enten bestille time selv via appen “Bli Frisk” hvor du får direkte tilgang til vår online booking, eller du kan kontakte forsikringsselskapet ditt og få veiledning til hvilke behandler hos oss du kan bestille time hos. Dersom du har spørsmål vedrørende timebestilling så er du hjertelig velkommen til å kontakt oss for veiledning.
- Hos oss får du en grundlig undersøkelse, trygg og effektiv behandling og god oppfølging basert på nasjonale og internasjonale retningslinjer.
- Etter endt behandling kan vi i de aller fleste tilfeller fakturere forsikringsselskapet direkte uten at du trenger å legge ut for behandlingen.
Har du spørsmål vedrørende din forsikring og hva den dekker anbefaler vi at du tar kontakt med ditt forsikringsselskap.
Har du spørsmål til oss vedrørende behandling, send oss en e-post til info@oslokvinnehelsesenter.no eller ring oss på 40092004.