






Oslo Kvinnehelsesenter samarbeider med flere forsikringsselskap som har helseforsikring eller behandlingsforsikring.
Hvordan benytte seg av din helseforsikring eller behandlingsforsikring?
- Ta fÞrst kontakt med ditt forsikringsselskap for Ä opprette en sak, og for Ä fÄ ditt saksnummer.
- Basert pÄ hva saken gjelder og din forsikring vil du fÄ tildelt et visst antall behandlinger og hva forsikringen dekker.
- Du kan enten bestille time selv via appen “Bli Frisk” hvor du fĂ„r direkte tilgang til vĂ„r online booking, eller du kan kontakte forsikringsselskapet ditt og fĂ„ veiledning til hvilke behandler hos oss du kan bestille time hos. Dersom du har spĂžrsmĂ„l vedrĂžrende timebestilling sĂ„ er du hjertelig velkommen til Ă„ kontakt oss for veiledning.
- Hos oss fÄr du en grundlig undersÞkelse, trygg og effektiv behandling og god oppfÞlging basert pÄ nasjonale og internasjonale retningslinjer.
- Etter endt behandling kan vi i de aller fleste tilfeller fakturere forsikringsselskapet direkte uten at du trenger Ă„ legge ut for behandlingen.
Har du spÞrsmÄl vedrÞrende din forsikring og hva den dekker anbefaler vi at du tar kontakt med ditt forsikringsselskap.
Har du spÞrsmÄl til oss vedrÞrende behandling, send oss en e-post til info@oslokvinnehelsesenter.no eller ring oss pÄ 40092004.